Bestellen & Retourneren

Bestellen:
Bij bestellingen boven 85 EUR worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Wij werken samen met de pakketdienst om je pakketje CO2 neutraal aan je te kunnen leveren.

Retourneren:
Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Neem contact op via de email om je retourzending aan te melden. Meldt het retourproduct binnen 14 werkdagen na ontvangst van de order aan. Je dient de goederen niet later dan 30 dagen na de dag waarop je je retourzending hebt aangemeld bij ons aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. Als wij geen retourmelding hebben ontvangen, kunnen wij je retour helaas ook niet in behandeling nemen. Dit kun je doen door de volgende stap:

Stuur een mail naar info@chenoabeauty.nl onder vermelding van je naam, ordernummer en reden van retour. Om in aanmerking te komen voor een retour, dient het Chenoa product ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten. Enige gebreken of defecten dienen binnen 2 werkdagen na ontvangst van je bestelling gemeld te worden via email aan info@chenoabeauty.nl.

Wij sturen jou, indien akkoord, een bevestiging per email van de retouraanmelding. Zonder deze retouraanmelding kunnen wij het retourproduct niet in behandeling nemen. Print de e-mail uit en voeg dit aan de retourzending toe.

Stuur het retourproduct + eventuele gratis ontvangen producten (zoals samples en gifts etc) per post naar het opgegeven adres welke je in de bevestiging email hebt ontvangen, het liefst in dezelfde verzenddoos. Je bent zelf verantwoordelijk voor een correcte verpakking en de retourkosten zijn voor je eigen rekening. Na ontvangst nemen wij je retour in behandeling (5 – 10 werkdagen). Chenoa zal na beoordeling automatisch het geld terugstorten op de bankrekening of creditcard waar de betaling mee is voldaan. Een ontvangen retour die niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden wordt niet in behandeling genomen of geretourneerd.

Niet tevreden?
Bij Chenoa geven wij om onze producten en doen ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.
Wij zouden het zeer op prijs stellen om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door een email te sturen via: info@chenoabeauty.nl

Hierop krijgt u altijd antwoord en proberen wij samen met u tot een goede oplossing te komen.